Ons Gezin

Ons Gezin

dinsdag 22 mei 2012

Favoriet Zomerplekje


 Mijn favoriete Zomerplekje staat al weer klaar. 
Hier ga ik deze zomer heel wat uurtjes doorbrengen (als de weergoden het toelaten)

We hebben twee dode bomen neergehaald en het hout in moten gezaagd en opgestapeld voor het tuinhuisje, dat vind ik er altijd zo gezellig uitzien.





Een heerlijke plek om even alle zorgen en verdriet te vergeten. 
De wind neemt ze "voor een paar uurtjes "  van ons over. 
De tijd staat voor ons dan even stil, en dat is een verademing. 
Gewoon wij samen.
Het enige wat hoort zijn de vogels en elkaars ademhaling. 

Liefs Anita





5 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een heerlijk plekje is het wie wil daar niet even lekker tot rust komen ....zie me helemaal zitten heerlijke glas wijn stapel woonboeken lantaarns aan yummieeeeeeeeeeeee geniet er lekker van fijne week lieve groet rosita

Thuis Thuis zei

Wat een heerlijk plekje.
Dat gaat helemaal goed komen deze zomer.
En dan die mooie hemel boven je stoel, lekker geborgen.Wat een idee!.
Die bloemenzee zie ik al voor me.
Geniet van een mooie week.
Lieve groetjes, Annette

Anoniem zei

Wat een heerlijk plekje, Anita. Hier kun je wel rust vinden, omdat je het vindt in de rust.
Als je nagaat dat het 36 graden was op mijn balkon, niet lekker om te bivakkeren.
Geniet samen!

Lieve groet,
Gerry

Het lijstje van brocante zei

Jij hebt het even goed voor elkaar....wat een plekje....nu maar hopen dat je er veel plezier van mag hebben!!
Fijne avond & lieve groetjes,
Silvia

justwendy zei

Wat een top plekje zeg, ik zeg laat de zomer maar komen!!!!
Kunnen we met z'n allen gaan genieten.
Ben ook benieuwd hoe je bloemen tuin gaat worden.

gr wendy