Ons Gezin

Ons Gezin

dinsdag 27 augustus 2013

Afscheid van ons plekje

Elf jaar geleden kocht ik dit heerlijke huisje. Het was onze veilige thuishaven toen ik had besloten dat wij met ons viertjes samen verder gingen. Drie jaar woonde wij er samen. Toen ik bij mijn grote liefde Frank ging wonen, kochten zoon Luc en zijn Peggy dit fijne plekje. Kleinzoon Sem werd er 2 jaar geleden geboren.
Zoals je ziet maakten zij er een geweldig paleisje van. 
Afgelopen week vierden zij er hun laatste feestje, en nam ik afscheid van "ons" huisje. Peggy had het huis weer heel stijlvol gedecoreerd met prachtige bloemen.
Ik hoop dat de nieuwe bewoners er met net zo veel plezier zullen wonen als dat wij dat hebben gedaan.












Luc en Peggy wij wensen jullie ongelooflijk veel geluk en plezier op jullie nieuwe stekkie.

xxxxxxxxxxxxxxxx






1 opmerking:

Alie zei

Ja, dat doet dan toch altijd een beetje zeer hè? Wij hebben het ook weleens over verhuizen, maar als je dan eens rondkijkt en nadenkt, nee....liever niet.