Ons Gezin

Ons Gezin

donderdag 5 maart 2015

Anita 50 Jaar

Afgelopen Augustus werd ik 50 jaar.


Dit konden we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Ik kreeg veel Kado's en een prachtige taart.

Een Sarah mocht ook niet ontbreken

 Gelukkig hadden we 2 keer dit setje Partytenten . Ja,.... en toen scheen de zon nog.


Op het de middag zelf kwam de regen met bakken uit de hemel. Maar dat mocht de pret niet drukken.

Snel de zijschotten in de tent en het feest kon beginnen. 

Bij de Action had ik Kristallen Wijn en Frisglazen ( van plastic ) gekocht, die er prachtig uitzagen. Ook de vaasjes, bloemetjes en tafelkleed komen daar vandaan. Het voordeel hiervan is, dat ik ze kan bewaren voor een volgend feestje. Bij de kringloop had ik een aantal zilveren kaarsenstandaards gescoord ter decoratie en sfeer tijdens het  buiige weer :-))))

De jongens waren druk aan het bakken voor de gasten.

Toen het droog was werd er gretig fikkie gestookt,

en mocht eindelijk het springkussen opgeblazen worden voor de kids
 

De Family van mijn man's kant hadden het traditionele  50 jarigen lied gemaakt voor mij, met geweldige en leuke anekdotes erin.
Mijn lieve zus had een Glossy tijdschrift samengesteld met allemaal persoonlijke berichtjes van alle familieleden erin. Zo ontroerend om zoiets te krijgen en te lezen. Wat een mega werk heeft ze hieraan gehad, mijn allerliefste zus.

Het was een feest om nooit te vergeten.Zo hartverwarmend.  Thanks allemaal.


Liefs Anita








Geen opmerkingen: