Ons Gezin

Ons Gezin

vrijdag 17 februari 2012

Trouwslaapkamer

De week na Sinterklaas neem ik altijd een weekje vrij, om het huis gezellig in de kerstsfeer te brengen. Dit is ook de week waarin onze trouwdag valt. Onze slaapkamer richt ik dan weer helemaal romantisch in zoals dat was op onze grote dag, met onze bruidskleding en toebehoren.
Nu Valentijnsdag voorbij is begin ik altijd met het opruimen van de slaapkamer, deze krijgt dan een heerlijke voorjaarslook. De bruidskleding wordt weer netjes opgeruimd en maakt plaats voor frisse kleuren.
Maar eerst mogen jullie er nog even van genieten.







De roosjes staan centraal voor onze 5 Kinderen



Groetjes Anita

7 opmerkingen:

It's me zei

Wat een leuke blog !! ik ga je zeker helpen...groetjes fijn weekend....zeg ik zie alleen niet dat je mij volgt...zal ik wel heel leuk vinden hoor!!...maar niet verplicht natuurlijk hahahh!!..xxx..

Maison Marie et Florence zei

Wat een leuke gedachte!,een roos voor elk kind ,mooi hoor ,ik ga je volgen
JE MAG OOK BIJ MIJ EENS KOMEN KIJKEN HOOR ;-)
Vriendelijke groetjes Manuela

Het lijstje van brocante zei

Wat zijn jullie een bijzonder stel,eerst al verrast door samen bloemen te kopen en nu dit!!!!
Heel bijzonder & erg mooi,ik word er gewoon een beetjes stil van.
Als dit geen echte LIEFDE is dan weet ik het niet meer.
Geniet van het weekend met je gezin & lieve groetjes,
Silvia

Tanja zei

Zo dat is super romantisch, maar heel leuk dat je er samen nog zoveel gevoel bij hebt. Geniet er van maar ja eigenlijk hoef ik dat niet te schrijven als ik deze post lees.

Fijn weekend, Anita
Liefs
Tanja

Weetje dat je de woordverificatie kunt uitzetten, tegenwoordig moet je als die aanstaat twee moeilijk leesbare woorden invullen. Je kunt hem uitzetten: kijk even op mijn tips en trucs blog onder woordverificatie uitzetten.

Anoniem zei

Via Ria van Its me kom ik op je blog terecht en vind je blog erg leuk! Ik ben dan ook je volger geworden en kom zeker nog eens bij je langs.

Misschien vindt je het leuk om ook eens een bezoekje aan mijn blog te brengen.

Groetjes en tot een volgende keer,
Esther

What's in a day zei

Wat leuk zeg en ook zo lief dat je dit doet...geweldig en nu lekker opruimen en in lentesferen...gelijk heb je.
Leuk dat Ria ook nieuwe blogs onder de aandacht brengt...super om even wat meer volgers te krijgen.

Fijn weekend,
Lieve groetjes,
♥Eefie

Unknown zei

wat leuk om te lezen. Ik ga je volgen hoor. Hoef ik niets meer te missen.
Groetjes, Nancy